مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 4 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
شماره 10 خیابان کلاورفیلد - 10 cloverfield lane

معرفی فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (۱۰ Cloverfield Lane)

فیلم شماره 10 خیابان کلاورفیلد (10 Cloverfield Lane) داستان میشل با بازی مری الیزابت وینستید است که او زن جوانی است که پس از مشاجره با نامزدش، به جاده می زند. با اوقات تلخی و عصبانیت در حال رانندگی است که دچار یک تصادف وحشتناک می شود.

معرفی فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (۱۰ Cloverfield Lane)

نمرات

IMDb: 7.2

Rotten Tomatoes: 90%

Metacritic: 76%

عوامل

کارگردان: Dan Trachtenberg

نویسنده: Josh Campbell, Damien Sayre Chazelle

بازیگران: Mary Elizabeth Winstead, John Goodman, John Gallagher Jr.

معرفی فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد

فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد داستان میشل با بازی مری الیزابت وینستید است که او زن جوانی است که پس از مشاجره با نامزدش، به جاده می زند. با اوقات تلخی و عصبانیت در حال رانندگی است که دچار یک تصادف وحشتناک می شود.

میشل زمانی که به هوش می آید متوجه می شود که در یک زیرزمین حضور دارد و مردی به نام هاوارد با بازی جان گودمن او را در این مکان حبس کرده است.

میشل تلاش بسیاری میکند تا از آنجا فرار کند اما هاوارد به میشل می گوید که او در اینجا زندانی نیست و تنها به دلیل اینکه بیرون از منزل حمله ای رخ داده و هیچکس قادر به تنفس و زنده ماندن نیست، او را به این مکان آورده تا جانش را نجات دهد. اما میشل به هاوارد اعتماد ندارد و بعد از دیدن اِمت که بازماندهٔ دیگری است کمی از تردیدهای میشل کاسته می‌شود اما وقایع بعدی به بحرانی غیرقابل کنترل ختم می‌شود.

تصاویر و تریلر فیلم ۱۰ Cloverfield Lane

 

بیشتر بخوانید

 

امیدواریم از تماشای فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (۱۰ Cloverfield Lane) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x