مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 6 مرداد / 1403
Search
Close this search box.
قسمت جدید هری پاتر - هری پاتر جدید در راه است - هری پاتر و فرزند نفرین شده

قسمت جدید هری پاتر در راه است؟

قطعا یکی از خاطره انگیزترین فیلم هایی که در سال های گذشته منتشر شده، سری فیلم های هری پاتر است که طرفداران بسیاری دارد. کسانی که شاید چندین بار قسمت های مختلف هری پاتر را دیده اند و باز با دیدن لحظه ها و سکانس های مختلف و حتی تصاویر مختلف فیلم، دوباره دلشان میخواهد فرصتی پیدا کنند و خود را در تک تک لحظات حضور در مدرسه هاگوارتز و اتفاقات پیرامون هری پاتر و ولدمورت و... غرق کنند.

قسمت جدید هری پاتر

قسمت جدید هری پاتر ساخته می شود؟

قطعا یکی از خاطره انگیزترین فیلم هایی که در سال های گذشته منتشر شده، سری فیلم های هری پاتر است که طرفداران بسیاری دارد. کسانی که شاید چندین بار قسمت های مختلف هری پاتر را دیده اند و باز با دیدن لحظه ها و سکانس های مختلف و حتی تصاویر مختلف فیلم، دوباره دلشان میخواهد فرصتی پیدا کنند و خود را در تک تک لحظات حضور در مدرسه هاگوارتز و اتفاقات پیرامون هری پاتر و ولدمورت و… غرق کنند.

سری فیلم‌های هری پاتر

سری فیلم‌های هری پاتر جزو پرفروش‌ترین مجموعه فیلم‌هایی هستند که بر اساس کتاب‌هایی با همین نام، نوشته  جی کی رولینگ ساخته شده‌اند. اولین فیلم از این مجموعه با نام Harry Potter and the Sorcerer’s Stone در سال ۲۰۰۱ اکران شد و آخرین فیلم این مجموعه هم با نام Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 در سال ۲۰۱۱ و یک دهه بعد از اکران فیلم اول، بر روی پرده‌های سینما رفت.

بیشتر بخوانید: زندگینامه جی کی رولینگ نویسنده مشهور و خالق مجموعه هری پاتر

قسمت جدید هری پاتر در راه است؟

مدتی است که اخبار ضد و نقیضی درباره ساخت قسمت جدید هری پاتر به وجود آمده و هر بار با شنیدن این خبر، طرفداران هری پاتر را غرق در شادی و خوشحالی کرده است.

هالیوود ریپوتر در گزارشی از کنفرانس‌ سرمایه گذاران، جیسون کیلار، رییس وارنر مدیا خبر داده است که در این مراسم از پتانسیل خوب مجموعه فیلم های «هری پاتر» صحبت شده است و بیان داشته که وارنر مدیا خوشحال است که می‌تواند با جی کی رولینگ در این زمینه همکاری کند.

همزمان زمزمه هایی به گوش می‌رسد که وانر برادرز و سرویس استریم HBO Max برای داستان هشتم فیلم های هری پاتر، در حال کار بر روی قسمت “Harry Potter and the Cursed Child” هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب «هری پاتر و فرزند نفرین شده» نوشته جی کی رولینگ

داستان هری پاتر و فرزند نفرین شده

داستان Harry Potter and the Cursed Child (هری پاتر و فرزند نفرین شده) دقیقا از نقطه پایان کتاب قبلی این مجموعه شروع می‌شود. جایی که هری پاتر بزرگ شده، تشکیل خانواده داده و صاحب فرزند است و به تبع مسئولیت سنگینی بر دوش دارد. داستان حول محور فرزند هری پاتر و دراکو مالفوی می‌چرخد که با به دست آوردن ساعت زمان، اشتباهات بزرگی مرتکب می‌شوند و باید همه چیز را به حالت عادی برگردانند.

باید همچنان منتظر بمانیم و ببینیم آیا قسمت هشتم هری پاتر ساخته می شود یا خیر؟!

 

لذت خواندن کتاب های هری پاتر رو از دست ندین

معرفی کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» نوشته جی.کی. رولینگ

معرفی کتاب «هری پاتر و حفره اسرار» نوشته جی کی رولینگ

معرفی کتاب «هری پاتر و زندانی آزکابان» نوشته جی کی رولینگ

معرفی کتاب «هری پاتر و جام آتش» نوشته جی کی رولینگ

معرفی کتاب «هری پاتر و محفل ققنوس» نوشته جی کی رولینگ

معرفی کتاب «هری پاتر و شاهزاده دورگه» نوشته جی کی رولینگ

معرفی کتاب «هری پاتر و یادگاران مرگ» نوشته جی کی رولینگ

 

در آخر عکس هایی از سری فیلم های هری پاتر را ببینیم:

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
....
10 ماه قبل

خواهشا بسازید
من عاشق هری پاترم😍

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x