مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 21 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
معرفی پورشه پانامرا 2021

پورشه پانامرا ۲۰۲۱ / بررسی و معرفی خودروی هیبریدی فوق لوکس

پورشه پانامرا 2021 از یک پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندری استفاده کرده است. این پیشرانه توان 620 اسب بخار و گشتاور 820 نیوتن متر را به راحتی تامین می‌کند. شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت در پورشه تنها در 2.9 ثانیه دست می‌یابد. حداکثر سرعت آن نیز برابر 315 کیلومتر بر ساعت است.

بررسی و معرفی پورشه پانامرا ۲۰۲۱

پورشه پس از مدت‌ها دومین نسل از پروشه پانامرا را به عنوان مدل ۲۰۲۱ معرفی کرد.

 

پورشه پانامرا ۲۰۲۱

مهم ترین تغییر پورشه پانامرا حذف مدل توربو و اضافه شدن مدل هیبریدی جدید است.

پورشه پانامرا ۲۰۲۱ از یک پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندری استفاده کرده است. این پیشرانه توان ۶۲۰ اسب بخار و گشتاور ۸۲۰ نیوتن متر را به راحتی تامین می‌کند.

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در پورشه تنها در ۲.۹ ثانیه دست می‌یابد. حداکثر سرعت آن نیز برابر ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت است.

 

رونمایی از خودروی پلاگین هیبریدی پورشه مدل ۴S E-Hybrid

پورشه پانامرا یک نسخه جدید دیگر نیز دارد. این مدل ۴S E-Hybrid نام دارد که یک خودروی پلاگین – هیبریدی است. پیشرانه آن یک موتور ۶ سیلندری ۲.۹ لیتری تویئن توربو است که یک موتور الکتریکی نیز به کمک آن می‌آید. ترکیب آن‌ها توان ۵۵۲ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر را تامین می‌کند.

پورشه پانامرا 2021 از سه نما
پورشه پانامرا ۲۰۲۱

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت پورشه پانامرا مدل ۴S E-Hybrid برابر ۳.۵ ثانیه و حداکثر سرعت دست یافتنی آن برابر ۲۹۸ کیلومتر بر ساعت است.

ظرفیت باتری پورشه پانامرا ۴S E-Hybrid برابر با ۱۷.۹ کیلووات ساعت است که شعاع حرکتی ۵۴ کیلومتر را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

پورشه در یک خلافیت جالب موتور ۳ لیتری شش سیلندری خود را جایگزین پیشرانه جدید توئین توربو ۲.۹ لیتری که دارای توان ۳۲۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متری است، کرده است.

از مهمترین تغییرات فنی پورشه پانامرا ۲۰۲۱، می توان نصب کمک فنرهای تطبیق پذیر، دقت فرمان و نصب تایرهای جدید پرفورمانس به همراه ترمزهای کربن سرامیک با کالیپرهای زرد و مشکی را نام برد.

موتور پورشه پانامرا 2021
بررسی پورشه پانامرا ۲۰۲۱

 

تغییرات ظاهری در پورشه پانامرا ۲۰۲۱ آن را هیجان‌انگیزتر کرده است.

چراغ‌های جدید LED، مهمترین تغییر در طراحی پورشه پانامرا ۲۰۲۱ است. همچنین پکیج Sport Design به صورت استاندارد بر روی آن نصب شده است. در مدل‌های قبل این پکیج به صورت سفارشی بر روی پانامرا نصب می‌شد.

پورشه پانامرا
بررسی پورشه پانامرا ۲۰۲۱

 

در مدل GTS 

پورشه پانامرا ۲۰۲۱ خروجی پر سر و صدا تر اگزوز، رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی و زمینه تیره چراغ‌های عقب به چشم می‌خورد.

از دیگر تغییرات ظاهری پورشه می‌توان به رنگ‌های جدید بدنه قهو‌ه‌ای ترافل متالیک و قرمز آلبالویی اشاره کرد. چند طرح جدید برای رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی و ورودی‌های بزرگتر هوا تغییرات دیگری است که پورشه در مدل جدید خود اعمال کرده است. اگزوز اسپرت جدید پورشه صدای هیجان‌اگیزی تولید می‌کند.

چراع عقب پورشه پانامرا 2021

 

فضای داخلی پورشه پانامرا ۲۰۲۱ مشخصات کامل یک خودروی فوق لوکس را دارد.

کابین پورشه همواره هیجان‌انگیز بوده است. در این مدل از پورشه، امکانات جدیدی چون فرمان جدید، تعویض دنده پشت فرمان، فرمان GT Spot با پدال‌های تعویض دنده چربی، تنظیمات ۸، ۱۴ یا ۱۸ گانه برقی صندلی‌ها ( بسته به تریم)، سیستم صوتی Bang & Olufsen به قدرت ۷۱۰ وات و ۱۴ بلندگو یا نسخه‌ای از همین سیستم به قدرت ۱۴۵۵ وات با ساب ووفر ۴۰۰ واتی و ۲۱ بلندگو را می‌توان سفارش داد.

کابین پورشه پانامرا 2021

فضای داخلی پورشه پانامرا 2021
معرفی پورشه پانامرا ۲۰۲۱

 

سیستم‌های دستیار راننده پورشه پانامرا ۲۰۲۱ مخصوص پولدارترها!

در ایالات متحده به صورت استاندارد تمام نسخه‌های پورشه پانامرا ۲۰۲۱ از سیستم کمکی حرکت در بین خطوط و تشخیص علایم ترافیکی مجهز شده‌اند. علاوه بر موارد فوق مشتری می‌تواند امکانات بیشتری چون سامانه‌های دستیار راننده هداپ دیسپلی، دید در شب، کروز کنترل هوشمند و سیستم کمکی تغییر لاین را بر روی خودرو نصب کند.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x